Ugrás a fő tartalomra

Címzett: Kazai Katalin, a MÁV-HÉV ZRT. üzemeltetési vezérigazgató-helyettese

XXI. századi jegyvásárlást az összes HÉV vonalra!

Aláírásommal felszólítom a Tisztelt MÁV-HÉV Zrt.-t, hogy

1. teremtsék meg az életszerű, kulturált jegyváltás feltételeit - kellő számú automata üzembeállításával és több jegypénztár üzemeltetésével - a jegyvásárlás várakozással együtt ne haladja meg az 5 percet - állítsák át a jegyvásárlási automaták elektronikus menüjét, megkönnyítve a gyors jegyvásárlást

2. Az összes HÉV vonalon, utolsó budapesti megálló és a végállomás között közötti szakaszra vezessenek be új jegyfajtát, az időponthoz nem kötődő, tömbös (10 db-os) elővételi menetjegyet.

3. dolgozzák ki és vezessék be az e-jegyrendszert, legyen lehetőség internetes jegyvásárlásra, mobiltelefonon keresztül történő fizetésre! Mindaddig ameddig az előző pontokban leírt kéréseink nem kerülnek maradéktalanul megvalósításra, állítsák vissza a HÉV-en történő pótdíjmentes jegyvásárlási (kalauzi) rendszert.

Miért fontos?

Október 1-től csak előre váltott jeggyel lehet felszállni a HÉV-ekre az összes vonalon. Mindezzel párhuzamosan a MÁV-HÉV nem biztosította azokat a feltételeket, amelyekkel az utazóközönség a megváltozott szabályokat betartva tud jelentős többletidő nélkül tud részt venni az utazásban.
Ez tömegeknek jelentős időtöbbletet jelent és életszerűtlen jegyvásárlási szituációkat eredményez - olyanokat, amelyek méltatlan helyzetbe hozzák az utazóközönséget és szeretett közlekedési vállalatainkat is.

Kategória

Partner

Frissítések

2018-10-16 20:37:41 +0200

25 aláírás gyűlt össze.

2018-10-05 07:26:54 +0200

10 aláírás gyűlt össze.