Ugrás a fő tartalomra

Címzett: Vodafone, NMHH

Vodafone internet szolgáltatás rendszeres kiesés

Budapest Újlipótvárosban többünknél a Vodafone lakossági otthoni internet és tv-szolgáltatásai rendszeresen megszakadnak, vagy annyira lelassul az internet, hogy azt lehetetlen használni. A hibabejelentőt sok esetben nem tudjuk érdemben elérni annak túlterheltsége okán, jellemzően 60-90 perces várakozási időt követően van lehetőségünk operátorhoz jutni. Sajnos többünket köt a hűségidő, a szolgáltató pedig rendre azt válaszolja, hogy a hibát nem észleli, vagy nem nála merült fel.
Informálisan kapott tájékoztatás szerint jelenleg a Gergely Győző és a Tátra utcai mobil átjátszó állomásokon (Telekom és Vodafone) bekapcsolt 5G szolgáltatások okoznak anomáliákat a földi szolgáltatásokban, melyről a szolgáltatónak tudomása van.
Szeretnénk elérni, hogy a földi szolgáltatás újra megfelelően működjön, amennyiben a szolgáltató által is ismert hiba jelentkezik, úgy arról minden esetben a felhasználókat haladéktalanul értesítse, szervezze meg annak elhárítását. Ha a javításhoz a helyszínen szükséges eljárnia, akkor keresse meg az érintetteket a további teendők és a helyszíni beavatkozáshoz szükséges esetleges időpont egyeztetése végett.
Amennyiben a fentieket nem tudja vállalni a szolgáltató, úgy biztosítsa, hogy legyen lehetőség felmondani a szerződést anélkül, hogy ki kelljen fizetni a hűségidőből még hátralévő időszakra eső díjat és/vagy kártalanítsa az előfizetőit.

Miért fontos?

A pandémia következtében sokan home officeban történő munkavégzésre álltak át, valamint az oktatási intézmények is távoktatásra váltottak. Ennek következtében még fontosabbá vált a stabil, megbízható internetszolgáltatás elérése.
Budapest, Újlipótváros, Magyarország

Maps © Stamen; Data © OSM and contributors, ODbL

Kategória

Frissítések

2021-10-22 11:01:09 +0200

100 aláírás gyűlt össze.

2021-10-21 15:33:18 +0200

50 aláírás gyűlt össze.

2021-10-21 13:28:56 +0200

25 aláírás gyűlt össze.

2021-10-21 12:42:52 +0200

10 aláírás gyűlt össze.