500 aláírás gyűlt össze.
Címzett: Balásy Gyula, Lounge Group
Nyilvános válaszokat a propaganda milliárdostól!
Stop Soros!; Állítsuk meg Brüsszelt!; A szankciók tönkretesznek minket!; Magyarország előre megy! Nem hátra!... mindannyiunk számára ismerősök ezek a kormányzati kommunikációs panelek, amelyek az elmúlt években töméntelen mennyiségben jöttek szembe televíziós reklámokban, interneten, hirdetésekben, újságokban, rádiókban, vagy éppen óriásplakátokon. Ezen kormányzati propaganda hirdetések mögött pedig egyetlen cégcsoport, a Lounge Group áll, élén Balásy Gyulával.
Balásy állami kommunikációval foglalkozó cégeinek 44 milliárd forintos adózott nyeresége volt 2016 óta, az elmúlt négy évben 460 milliárd forintnyi közpénz folyt át a cégein kormányzati propaganda hirdetések miatt. Csak tavaly 10 milliárd forint hasznot hoztak a propaganda gyártásban utazó cégcsoport tagjai, a New Land Media és a Lounge Design.
Miközben megalázóan keveset keresnek a pedagógusok, a mentésirányítók, a szociális munkások, vagy éppen az otthonápolók, Balásy Gyula cége bruttó 229.692 forint közpénzért “tervezett meg kreatívan” Orbán Viktornak egy féloldalas levelet.
Ha valaki egy olyan cégcsoportot vezet, ami közpénz milliárdokat kap politikai hirdetésekre, vagy több százezer forintot a miniszterelnök levelének megszerkesztésére, akkor igenis a nyilvánosság elé kell állnia és válaszolnia kell az ezzel kapcsolatos kérdésekre!
Felszólítjuk Balásy Gyulát, hogy ha valóban nem egy stróman, hanem egy valódi, szakmai munkát végző üzletember, akkor válaszolja meg az alábbi kérdéseket:
- Mi került bruttó 229.692 forintba a „Nyugdíjasoknak szóló miniszterelnöki levél kreatív tervezése” során?
- Méltányosnak tartja, hogy egy féloldalas miniszterelnöki kreatív levél megtervezésére ötször annyit fizetnek, mint amennyi 2023-ban az ápolási díj bruttó alapösszege (45.665Ft) egy hónapban?
- Mi alapján választotta ki szinte kivétel nélkül az összes állami szerv és vállalat az Ön cégcsoportját a kommunikációs anyagok elkészítésére?
- Hogyan lehetséges, hogy 2016 óta monopolhelyzetben vannak a cégei az állami hirdetések kapcsán?
- Mi alapján árazzák be az egyes tevékenységeiket, amelyeket a kormány az adófizetők pénzéből fizet ki a cégcsoportnak?
- Mit gondol arról, hogy a cégei által készített reklámok mekkora mértékben befolyásolták a magyar állampolgárokat a választásokat megelőzően?
- Ellenőrizte-e valaha a megrendelő az elvegzett munka bekerülési költségét és az ahhoz képest realizált profit arányát? Ha igen, akkor milyen módon?
- A jövőben felkereshetik-e Önt például diákszervezetek, vagy pedagógus szervezetek, hogy a társadalmi felelősségvállalás jegyében készítsenek számukra is kommunikációs anyagokat?
Balásy állami kommunikációval foglalkozó cégeinek 44 milliárd forintos adózott nyeresége volt 2016 óta, az elmúlt négy évben 460 milliárd forintnyi közpénz folyt át a cégein kormányzati propaganda hirdetések miatt. Csak tavaly 10 milliárd forint hasznot hoztak a propaganda gyártásban utazó cégcsoport tagjai, a New Land Media és a Lounge Design.
Miközben megalázóan keveset keresnek a pedagógusok, a mentésirányítók, a szociális munkások, vagy éppen az otthonápolók, Balásy Gyula cége bruttó 229.692 forint közpénzért “tervezett meg kreatívan” Orbán Viktornak egy féloldalas levelet.
Ha valaki egy olyan cégcsoportot vezet, ami közpénz milliárdokat kap politikai hirdetésekre, vagy több százezer forintot a miniszterelnök levelének megszerkesztésére, akkor igenis a nyilvánosság elé kell állnia és válaszolnia kell az ezzel kapcsolatos kérdésekre!
Felszólítjuk Balásy Gyulát, hogy ha valóban nem egy stróman, hanem egy valódi, szakmai munkát végző üzletember, akkor válaszolja meg az alábbi kérdéseket:
- Mi került bruttó 229.692 forintba a „Nyugdíjasoknak szóló miniszterelnöki levél kreatív tervezése” során?
- Méltányosnak tartja, hogy egy féloldalas miniszterelnöki kreatív levél megtervezésére ötször annyit fizetnek, mint amennyi 2023-ban az ápolási díj bruttó alapösszege (45.665Ft) egy hónapban?
- Mi alapján választotta ki szinte kivétel nélkül az összes állami szerv és vállalat az Ön cégcsoportját a kommunikációs anyagok elkészítésére?
- Hogyan lehetséges, hogy 2016 óta monopolhelyzetben vannak a cégei az állami hirdetések kapcsán?
- Mi alapján árazzák be az egyes tevékenységeiket, amelyeket a kormány az adófizetők pénzéből fizet ki a cégcsoportnak?
- Mit gondol arról, hogy a cégei által készített reklámok mekkora mértékben befolyásolták a magyar állampolgárokat a választásokat megelőzően?
- Ellenőrizte-e valaha a megrendelő az elvegzett munka bekerülési költségét és az ahhoz képest realizált profit arányát? Ha igen, akkor milyen módon?
- A jövőben felkereshetik-e Önt például diákszervezetek, vagy pedagógus szervezetek, hogy a társadalmi felelősségvállalás jegyében készítsenek számukra is kommunikációs anyagokat?
Miért fontos?
2016 óta 460 milliárd forintnyi közpénz folyt át Balásy cégein kormányzati propaganda hirdetések miatt. Aki pedig ekkora mértékben kap állami megrendeléseket és magyar emberek adóforintjai landolnak a zsebében, köteles válaszolni a nyilvánosságnak!
Balásy Gyula és a cégcsoportja nagyon nagy befolyásoló hatással van a magyar közbeszédre és a nyilvánosságra. Balásynak ezért kiemelt felelőssége van abban, hogy valódi válaszokat adjon azokra a kérdésekre, amelyek a kormány és ezáltal a magyar adófizetők által finanszírozott kormánypropagandára vonatkoznak!
https://444.hu/2023/06/05/ejfekete-lamborghinivel-gurult-be-mellenk-az-ember-aki-romma-kereste-magat-a-propagandaval
https://444.hu/2023/06/05/ejfekete-lamborghinivel-gurult-be-mellenk-az-ember-aki-romma-kereste-magat-a-propagandaval
Balásy Gyula és a cégcsoportja nagyon nagy befolyásoló hatással van a magyar közbeszédre és a nyilvánosságra. Balásynak ezért kiemelt felelőssége van abban, hogy valódi válaszokat adjon azokra a kérdésekre, amelyek a kormány és ezáltal a magyar adófizetők által finanszírozott kormánypropagandára vonatkoznak!
https://444.hu/2023/06/05/ejfekete-lamborghinivel-gurult-be-mellenk-az-ember-aki-romma-kereste-magat-a-propagandaval
https://444.hu/2023/06/05/ejfekete-lamborghinivel-gurult-be-mellenk-az-ember-aki-romma-kereste-magat-a-propagandaval