Címzett: Kásler Miklós
Le a nulladik órával!
Tisztelt Miniszter Úr!
Kérem, vizsgálja meg a lehetőségét az iskolai nulladik óra megszüntetésének! Saját tapasztalatunk, tanárok és más szülők visszajelzése alapján az látszik, hogy a nulladik óra eredményessége kétséges, leginkább szervezett bóbiskolás. Az érintettek így leginkább a hátrányait tapasztalhatják meg. Az áhított plusz tudás csak részben teremtődik meg a tanulói oldalon, ami egyet jelent a befektetett tanári munka pazarlásával is. A kipipált óraszámmal csak egy illúzió születik meg.
Kérem, vizsgálja meg a lehetőségét az iskolai nulladik óra megszüntetésének! Saját tapasztalatunk, tanárok és más szülők visszajelzése alapján az látszik, hogy a nulladik óra eredményessége kétséges, leginkább szervezett bóbiskolás. Az érintettek így leginkább a hátrányait tapasztalhatják meg. Az áhított plusz tudás csak részben teremtődik meg a tanulói oldalon, ami egyet jelent a befektetett tanári munka pazarlásával is. A kipipált óraszámmal csak egy illúzió születik meg.
Miért fontos?
Egy jobb helyet sok, kis lépéssel lehet megteremteni, sok téglából áll. Ez egy közülük, nem is a leglényegesebb. Sok kavics van a gyerekek cipőjében, de miért is kellene a "Mink is felnőttünk valahogy!" elvét követve nem elkezdeni kiszedegetni?
Miért is fogadjuk el, hogy valami úgy maradjon, ha senkinek nem jó?
Miért is fogadjuk el, hogy valami úgy maradjon, ha senkinek nem jó?